Prilikom susreta likovnih umjetnika 2011. godine tema nije bila zajednička značajka, za razliku od prethodnih desetak susreta. Ovog puta to je bio materijal – drvo i to tisućljetni subfosilni ostaci hrastova i topola pronađeni u dubini jezera. To je bio poseban izazov za 14 autora, čiji je rad pratio povjesničar umjetnosti Vanja Babić. Neki autori izvodili su tek minimalne intervencije na pronađenim oblicima drva poput Vene Lebarića koji je u interakciji s djelom „pronašao vrijeme“. Domagoj Gračan u svojoj je Formi pronašao stvaralački dijalog između čovjeka i prirode. Nikola Faller primijenio je igru konstrukcija od drva s dodacima tvoreći prozračne oblike. Ana Gizdić kultiviranom je skulptorskom intervencijom postigla spoj između živog organizma i tehnologije. Dejan Kljun svojim je djelom jednostavne forme povezao zemlju i nebo. Vitar Drinković minimalnim je zahvatima na korijenu hrasta i asocijativnom apstrakcijom uz dodatak boje stvorio jrad koji podsjeća na glavu vepra. Marija Sršen u svom je poetičkom radu u drvu izvela formu ptice. Savršenom kombinacijom drva u obliku kvadra i metalnih šipki, koje tvore prozračnu kuglu, Pero Mrnarević stvorio je djelo koje dominira u beskrajnom otvorenom prostoru. Margareta Lekić oblikovala je stari panj u umjetničko djelo dodajući mu metal i boju. Rinella Ivanković otvorila je drvo u sredini dajući mu vizualnu dinamiku i protok sunčeva svjetla s energijom. Slikar Robert Samardžić, rad u drvu posvetio je intenzivnom dijalogu prostora i tvari. Irena Škrinjar od drva je oblikovala ljude u vidu karikatura, dodajući metal koji je savršeno spojila s osnovnim materijalom. Helena Ohnjec mudro je spojila medij skulpture sa bojom kojom je pejsažno oslikala brda od drva. Slavimir Slaviček Šumski u svojom šarenoj i veseloj ribi pokazao je skulptorsko oblikovanje ali i oslikavanje, dok je u drvenom cvijetu samo minimalno intervenirao. Dojmljiva skulptura sove od nekoliko komada drva autora Ivana Čačića izaziva simpatije kao i likovnu atraktivnost.
Ova izložbena kolekcija raširena je po otvorenim i zatvorenim prostorima. Dio skulptura uklopljen je u otvoreni grad dok su krov nad glavom na više adresa našla djela manjih dimenzija.