Ovi su susreti održani uoči velikog jubileja. Sljedeće 2009. godine obilježeno je 800 godina Zemlje sv. Martina. Središnja tema ovih susreta bio je sv. Martin i njegova dobra djela, posebice njegov čin dijeljenja. Sv. Martin kao rimski vojnik u francuskom gradu Amiensu opazio je promrzlega siromaha te je mačem presjekao svoj vojnički plašt kako bi polovicom plašta ogrnuo siromaha. Lik sv. Martina, a posebice prizor dijeljenja plašta često su oslikavani u povijesti. Tim je činom sv. Martin postao europski simbol dijeljenja s drugima, kako je naglasila dr. Antonija Zaradija Kiš u prigodnom zapisu objavljenom u izložbenom katalogu.
Jasne prikaze dijeljenja vidljive su u djelima Velimira Trnskoga, Zlatice Živković, Ive Ostojića, Vladimira Polića, Lidije Lovreković i Roberta Samardžića. Tomislav Tomić, Silvio Balija, Andrea Robić i Robert Baća također su prikazali dijeljenje u svojim izričajima. I drugi prikazi plašta koji zrače snagom poruke o dijeljenju vidljivi su kod slikarice Andreje Robić, Roberta Baće te posebno na keramičkim plaštevima kiparice Irene Podvorac. Neki su autori koristili snagu boje za izričaje i prijenos poruka poput Adrijane Šuran (plavo i žuto kao zdravlje i dobrota). Crveni plašt zrači sa slika Helene Ohnjec i Marine Lapadatović, a ruke koje dijele i ogrću siromaha prikazala je Irena Škrinjar. U realističkim prikazima Martina ukomponirana je svetačke simbolika . Osim plašta vidi se mitra (biskupska kapa) , pastoral (biskupski štap) što nalazimo na portretu Gabrijela Rukelj. U ovoj kolekciji djela nailazimo na prikaz mača i vojničke odore Martina vojnika, a poneki su ga odredili prikazom ostataka stare crkve sv. Martina na Martin bregu. Na slikama ćemo uočiti konja vezanog za Martinov vojnički život, vinovu lozu (trs, list i grozd) vezano za njegovu zaštitničku ulogu nad vinogradima. Nije izostala niti guska – martinska gastronomska ikona koja potječe iz legendi te je dio ponude prilikom martiskoga slavlja.