Keramika kao likovna disciplina može se odrediti kao „zajednički nazivnik“ umjetničkih ostvarenja 14 likovnih umjetnika koji su sudjelovali na 19. susretima u Dugom Selu. Te susreta nije obilježila određena tema, uglavnom vezana za značajku ovoga prostora ili neki vrijedan jubilej u vremenu. Umjetničko stvaralaštvo odalo se oblikovanju gline i zahtjevnim, dugotrajnim etapama tijekom kojih su znalački finalizirali svoja djela. Osim gline kao temeljne početnice, umjetnici su koristili i druge materijale, a tako primjenjivali i zahtjevne „tehničke postupke“ s rizičnim činom pečenja. Tako je stvaranje 14 umjetničkih djela potrajalo tjednima. Skulpture su u raznolikosti oblika, boja, izričaja zabljesnule na izložbi u istom prostoru u kojem su i nastajale, uoči Dana Grada Dugog Sela.
Na izloženu zbirku osvrnuo se povjesničar umjetnosti Vanja Babić: „Izložba keramike, koja je kao tehnika sve manje u suvremenoj umjetničkoj praksi, potvrdila je kako se u keramici mogu ostvariti zanimljiva i autorski autentična djela.“ Raznolikost autor, među kojima su bili kipari i slikari koji se okušavaju u oblikovanju gline i zahtjevnoj tehničkoj izvedbi. Uspješno su sudjelovali i polaznici kreativnih radionica koji su ostvarili svoje umjetničke prvijence u keramici. Nastala zbirka je raznolika uslijed velike raznolikosti autorskih poetika. Tako imamo asocijativne apstrakcije i figuracije u širokom rasponu, od animalističkih do antropomorfnih. Umjetnici su svojim djelima potvrdili kako se tehnikom keramike, unatoč imperativu umijeća tijekom dugotrajnog postupka, može ostvariti vizualna ljepota, umjetnička vrijednost, raznolikost ….